First week - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Fabienne Groot - WaarBenJij.nu First week - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Fabienne Groot - WaarBenJij.nu

First week

Blijf op de hoogte en volg Fabienne

18 April 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

De eerste week is alweer voorbij, en wat voor 1!

Maandag vloog ik naar Engeland, natuurlijk weer met vertraging, as always. Opgevangen door mijn opa & oma en s'avonds nog een verjaardagsetentje gehad bij de pizzaria.

Dinsdagochtend reden wij naar mijn hostfamily. Ik werd ontvangen door Claire, zij vertelde mij dat we die middag al een publunch zouden hebben(yummie). De jongste had een vriendje die kwam om te spelen, de oudste leidde mij rond het huis en hun flinke tuin. Rond kwart over twee gingen Claire, Jake en ik met de auto naar de pub. Dylan en z'n vader op de fiets. Iets voor half 3 kwamen wij er aan, precies op tijd...Pub sloot om half 3! Snel wat besteld en buiten gechilled in de zon. Betaald worden om bij de pub te eten, wat een baan he ;)

Einde v/d middag kwamen vrienden over. Okke pakte zijn gitaar en buiten bij het kampvuur werden er verschillende liedjes gespeeld. Grease, Abba, alle oldies kwamen voorbij. Gezellige sfeer, leek wel of ik op kamp was! Haha. De ouders gaven al aan dat dit geen 'gewone' dag was. Jammer hoor, beviel me wel dit dagje ;)

Woensdag hebben we s'ochtends Dylan bij de voetbal afgezet en daarna door naar de manege van Claire. Jake houdt van tikkertje spelen, dus 3x raden wat we daar deden. Daarna door naar huis gereden en heb ik met Jake thuis activiteiten gedaan. Claire moest terug naar de manege, omdat de dierenarts kwam...en dat duurde lang..heel lang....at the end aten wij dus pas om half 9 s'avonds.

Donderdag ben ik met Okke, Dylan en Jake een wandeling gaan maken samen met de hond. Ik was dus echt mijn kaplaarzen vergeten.....
Dus kaplaarzen geleend en gaan met die banaan. Door de bossen, die er schitterend uit zien met de bluebells (Well don't know the name in Dutch ) kwamen wij uit op een prachtig golfterrein. Okke liep 2x sneller dan ik, met m'n te grote kaplaarzen, dus het leek wel een marathon voor mij.
S'avonds gingen Okke en Claire uiteten en was ik de babysitter. En ofcourse gaat het dan niet perfect. Jake had nachtmerries, kon niet slapen. Heb driekwartier bij hem in de kamer gezeten voor hij eindelijk in slaap viel. Tja 10 minuten later kwamen de ouders alweer thuis...

Vanmorgen even naar de winkels gegaan, nouja even.. Menn heb de supermarkt nog nooit zo druk gezien. Voor die stomme chocolade eieren heb ik te lang in de rij gestaan. Maargoed, daarna was het plan dus om op een georganiseerde Easteregg hunt te gaan met de kinderen. Het was echter zooooo druk dat we rechtstreeks zijn omgekeerd naar huis. Okke en de kids hebben mij vanavond weer bij mijn opa en oma afgezet waar ik dit weekend verblijf, samen met Jermain die is overgekomen uit Nederland. Hooraaay.

School begint a.s. woensdag weer na een lange vakantie. De dagen zullen dan wel weer anders zijn! Heb nog niet het idee dat het nu mijn 'thuis' is, maar dat komt allemaal wel met de tijd!

Voor nu; Happy Easter :)

  • 21 April 2014 - 14:33

    Margré:

    Hoi Fabienne, ziet er niet verkeerd uit.
    Veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Engeland

- In Engeland voor twee maanden, werken als Au Pair

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2014

My journey

02 Juni 2014

De tijd vliegt

06 Mei 2014

Countryside

18 April 2014

First week

08 April 2014

Let's go
Fabienne

Life is a big adventure

Actief sinds 08 April 2014
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 4292

Voorgaande reizen:

14 April 2014 - 09 Juni 2014

Engeland

Landen bezocht: