Countryside - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Fabienne Groot - WaarBenJij.nu Countryside - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Fabienne Groot - WaarBenJij.nu

Countryside

Door: Fabienne

Blijf op de hoogte en volg Fabienne

06 Mei 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Tijdje geleden dat ik een verslag heb geschreven, dus hier komt er weer één aan.

Het paasweekend kwam Jermain naar Engeland. We zijn zaterdag naar Londen gegaan. Ik reed naar het station. Voor het eerst in Engeland gereden, gelijk een fout gemaakt door bij de uitgang v/d parkeerhaven naar binnen te rijden. Ach gelukkig zien ze dat we buitenlanders zijn haha.

In Londen zijn we eerst naar de Tower of Londen gegaan, was helaas super druk dus alleen bij de Towers wezen kijken en weer weg gegaan. Daarna naar het Olympisch Park geweest, was heel mooi! Leuk plekje om te wandelen of te gaan picknicken. EN Westfield shoppingcentre zit er naast. Dus daarna lekker wezen shoppen in de honderden winkels.

Eerste paasdag is familie langs gekomen en hebben wij samen geluncht en een wandeling gemaakt. Maandag moest Jer helaas weer terug naar huis en ik weer terug naar het gezin!

De kinderen hadden dinsdag nog een vrije dag. Ik heb die dag alles met Claire uitgezocht voor school. Je denkt 'oh dat is makkelijk een uniform, nooit hoeven nadenken wat je aan moet!' Maar nee ze hebben kleding voor allemaal verschillende dingen. Buitensport, binnensport, cricket, zwemmen. De kinderen gingen woensdag met vele tassen naar school toe.

Het weekend dat volgde ging ik WEER naar Londen, dit keer met m'n oma. We hadden het plan om naar Madam Tussauds te gaan, maar er stond een wachtrij van wel 2 uur. Ja doeei. Dus we zijn weer naar Westfield gegaan haha, al het geld dat ik hier verdien gaat daar op.

De week die volgde heb ik veel vrije tijd gehad en dus veel op bezoek geweest bij m'n opa en oma. Afgelopen weekend kwamen m'n moeder en zussen over vanuit Nederland. Het gezin hier ging op rugbykamp, dus ik moest voor de beesten zorgen. Boer zoekt vrouw. 7 uur de wekker om de kippen naar buiten te laten en te voeren, wandelen met de hond, poep opscheppen. Heerlijk. Was blij toen ze zondag weer thuis kwamen!

Claire gaat volgende week naar Amerika, that leaves me with the boys. Ben benieuwd hoe het gaat!
'
See ya on the next update x

• 06 Mei 2014 - 14:36

Jermain:

Weer een leuk stukje schat. Keep up the good spirit! <3 <3

• 12 Mei 2014 - 06:54

Cor:

We zijn weer helemaal bij :-) , zeker na de skype chat van vrijdag, haha
    Have fun and enjoy Fab. Cor & Rian