De tijd vliegt - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Fabienne Groot - WaarBenJij.nu De tijd vliegt - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Fabienne Groot - WaarBenJij.nu

De tijd vliegt

Blijf op de hoogte en volg Fabienne

02 Juni 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hoi allemaal,

Een tijd geleden dat ik hier wat heb geschreven. Maar eerlijk gezegd, internet is hier erg sloom en dan raak ik erg ongeduldig haha dus geef ik het op om wat te schrijven, maar hier een korte update;

We zijn een aantal weken verder. De kinderen hebben zojuist hun laatste vakantie voor de zomer gehad. De familie is afgelopen week naar het zuiden van Engeland gegaan voor een paar dagen. Ik had het rijk voor mezelf, behalve dan dat ik voor de beesten moest zorgen. Thank god dat alles toen goed was gegaan, want helaas vandaag slecht nieuws. Een eend en twee kippen zijn door een vos vermoord en een andere kip is aan het vechten voor d'r leven. Poor thing. Het was afschuwelijk om te zien en we waren er helaas te laat bij om de beesten te redden. Ik moet er niet aan denken dat het gebeurde terwijl ik hier alleen op het huis aan het passen was...

Maar ook goed nieuws, we hebben er een puppy bij! Super schattig, maar misschien wel meer werk dan de twee kinderen haha. De andere hond kan nog niet zo goed met haar opschieten en negeert haar volledig. Oops.

De weken hier vliegen voorbij. Nog 1,5 week en ik ben weer terug op Nederlandse bodem. Best gek, ik ben zo gewend geraakt aan het leven hier en ben volledig opgenomen in de familie. Ik zal ze wel gaan missen...Maar waarschijnlijk blijf ik nog in contact met ze voor als ze op vakantie gaan en ik weer op hun huis kan gaan passen ;) *geen vossen dan aub*

Ik geniet nog even van mijn laatste weekje hier. Zaterdag sluit ik mijn avontuur af met een leuk concert in London! en ik zal waarschijnlijk nog een aantal pub lunches hebben voor ik definitief vertrek *meeeeeh I love pub lunches*

Can't wait to see you all back home!




  • 05 Juni 2014 - 22:06

    Cor:

    We zijn weer een beetje bij en kijken er naar uit om je weer veilig en wel te mogen begroeten. Geniet Vanheer heerlijke London, tot gauw...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Engeland

- In Engeland voor twee maanden, werken als Au Pair

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2014

My journey

02 Juni 2014

De tijd vliegt

06 Mei 2014

Countryside

18 April 2014

First week

08 April 2014

Let's go
Fabienne

Life is a big adventure

Actief sinds 08 April 2014
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 4299

Voorgaande reizen:

14 April 2014 - 09 Juni 2014

Engeland

Landen bezocht: