Let's go - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Fabienne Groot - WaarBenJij.nu Let's go - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Fabienne Groot - WaarBenJij.nu

Let's go

Blijf op de hoogte en volg Fabienne

08 April 2014 | Nederland, Nederland

Hoi allemaal,

Nou heb ik een blog opgestart om te proberen het één en ander op bij te houden wanneer ik voor twee maanden naar Engeland toe ga. (Beloof niks, maar ga het proberen!)

Velen van jullie weten het al, anderen hebben misschien hier en daar wat opgevangen. Ik ga voor twee maanden als Au Pair in Engeland werken. Ik kom terecht bij een leuk gezin, ze hebben twee jongens van 6 en 8 jaar. Ze wonen gelukkig dicht bij m'n opa en oma, waardoor ik hun ook vaak kan gaan zien.

Het wordt wel een uitdaging, ze wonen letterlijk in the middle of nowhere. Een grote oude boerderij, waar de hond en kippen rond lopen. Are you tokkin' to me?
Toen ik vroeg wat ik mee moest nemen werd mij geadviseerd: 'kaplaarzen'...

Maar niet getreurd, ze hebben ook een zwembad en ik krijg een prachtige kamer en suite ;) Volgende week dinsdag is m'n eerste dag, spannend!

Tot de volgende, in Engeland!


“One way to get the most out of life is to look up on it as an adventure.''

  • 08 April 2014 - 18:05

    Angela:

    Hoi Fabien,
    Echt superleuk! Heel veel plezier en geniet ervan!
    Groetjes Angela

  • 08 April 2014 - 19:52

    Laura:

    Hey schoonzussie,

    Super gaaf dat je als au pair gaat werken!

    Heel veel plezier en een fijne ervaring
    Gewenst!

  • 09 April 2014 - 22:26

    Margré:

    Hoi Fabienne,
    Wat ontzettend leuk!
    Heel veel plezier. Groeten, margré

  • 13 April 2014 - 20:57

    Cor:

    Heel veel plezier daar,maar... Waar ben je nu :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Engeland

- In Engeland voor twee maanden, werken als Au Pair

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2014

My journey

02 Juni 2014

De tijd vliegt

06 Mei 2014

Countryside

18 April 2014

First week

08 April 2014

Let's go
Fabienne

Life is a big adventure

Actief sinds 08 April 2014
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 4304

Voorgaande reizen:

14 April 2014 - 09 Juni 2014

Engeland

Landen bezocht: