My journey - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Fabienne Groot - WaarBenJij.nu My journey - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Fabienne Groot - WaarBenJij.nu

My journey

Blijf op de hoogte en volg Fabienne

11 Juni 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hiii,

Over een paar uur vertrek ik naar Nederland. I'm coming home!
Tijd om dus terug te blikken op mijn avontuur hier. Een aantal feiten op een rij.

x A lovely family
x Ik ben van een hond gaan houden (en dat voor iemand die van katten houdt)
x Twee kinderen naar bed brengen kan een drama zijn. God mag weten hoe mijn ouders dat vroeger met vier kinderen hebben gedaan. *Respect hoor pap en mam ;)*
x Een zesjarige heeft meer verstand van computers en games dan ik.
x Je bent boos op de jongens en dan zeggen ze iets waar je eigenlijk keihard om moet lachen.
x Wonen in the countryside kan heerlijk zijn, maar verlang wel weer naar een levendige omgeving.
x Ik heb al twee maanden geen TV gekeken.
x Ik kijk uit naar snelle WIFI.
x Ik haat vossen
x Ik vind kippen en eenden best grappig
x I love sweetcorn and sweet potatoes
x Ik praat Nengels. *Nederlands/Engels door elkaar*
x Puppy's zijn niet mijn ding
x Ik zal nooit meer een donkere was op 60 graden wassen *oops*
x Ik heb een concert mogen meemaken at Wembley Stadium.
x Mijn opa en oma zijn absolutely amazing. Ze hebben deze acht weken elke dag voor mij klaar gestaan en heb een super tijd met ze gehad.
x And now it's time to go home! Woohoo

Geweldig dat ik dit heb mogen doen en heb mogen ervaren. A journey of a lifetime x

  • 11 Juni 2014 - 16:07

    Frances:

    Ik heb je eind verslag met tranen in mijn ogen gelezen. Een mooi ervaring voor je. Veel over jezelf en anderen geleerd. Ik ben trots op je dat je deze reis gemaakt hebt. Zorgen voor 2 jongens, een hond, een puppy, 6 kippen en 2 eenden is niet niks. Goed gedaan. En ja, 4 kinderen naar bed brengen... wat zal ik zeggen, het vraagt veel geduld. Maar kijk, het is allemaal goed gekomen met jullie.

    Blij dat je deze mooie tijd in Engeland hebt mogen ervaren, en blij dat je nu weer terug komt. Wij hebben je gemist.

  • 11 Juni 2014 - 21:32

    Cor:

    Prachtige samenvatting van mooie ervaringen,
    Geweldig gedaan, snap je dat we je missen...
    Tot gauw.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Engeland

- In Engeland voor twee maanden, werken als Au Pair

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2014

My journey

02 Juni 2014

De tijd vliegt

06 Mei 2014

Countryside

18 April 2014

First week

08 April 2014

Let's go
Fabienne

Life is a big adventure

Actief sinds 08 April 2014
Verslag gelezen: 890
Totaal aantal bezoekers 4303

Voorgaande reizen:

14 April 2014 - 09 Juni 2014

Engeland

Landen bezocht: